مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

 پُل «پیوند» جهت تسهیل راه دسترسی مرکز فرهنگی  و موزه دفاع مقدس لرستان ساخته می‌شود

سرهنگ  «رشیدی» از برنامه ریزی  جهت احداث پل «پیوند» خبرداد و گفت: این پل دو مرکز گردشگری کیو و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان را بهم وصل می‌کند و زمینه بازدید عموم مردم از موزه دفاع مقدس لرستان را به راحتی و با صرف زمان کم  مُیَسر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ - 11February 2024

 پُل «پیوند» جهت تسهیل راه دسترسی مرکز فرهنگی  و موزه دفاع مقدس لرستان ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از لرستان،  روز(یک شنبه) سردار «نعمت الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، «احسان یاوری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان،«داریوش بارانی بیرانوند» شهردار خرم آباد، «محمد باقر احمدی چگنی» فرماندار خرم آباد، «احمد رضا دالوند» معاون عمرانی و جمعی دیگر از  اعضا شورای شهر خرم آباد از راه ارتباطی  مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت و مشکلات این راه دسترسی قرار گرفتند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن، اظهار داشت:  ساخت موزه‌های دفاع مقدس و محتواسازی جهت این موزه‌ها از جمله راه‌های آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی راه دسترسی آسان به موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس را از جمله  مطالبات بحق مردم لرستان  دانست و افزود: در آینده نزدیک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان یکی از  مقاصد  مورد نظر جهت بازدید کسانی خواهد شد که وارد استان لرستان می‌شوند.

سرهنگ رشیدی به مرکز گردشگری کیو اشاره کرد و گفت: این مرکز گردشگری  در همین حد که هست، ظرفیت بیشتری برای جذب توریست ندارد و بایستی از ظرفیت  موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان جهت جذب گردشگر استفاده کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از برنامه ریزی  جهت احداث پل «پیوند» خبرداد و گفت: این پل دو مرکز گردشگری کیو و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان را بهم وصل می‌کند و زمینه بازدید عموم مردم از موزه دفاع مقدس لرستان را به راحتی و با صرف زمان کم  مُیَسر خواهد کرد.

در ادامه «داریوش بارانی بیرانوند» شهردار خرم آباد و «احمد رضا دالوند» معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان نظرات خود،  جهت ساخت پل پیوند و تامین اعتبار مورد نیاز قول مساعد  دادند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها